پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3519
-
الف
+

جزئیات داروی سریال‎ها در جشنواره «یاس» مشخص شد

مصطفی ابطحی دبیر چهارمین جشنواره فیلم «یاس» از داوری سریال‌های شبکه نمایش خانگی در جشنواره «فیلم یاس» خبر داد.

مصطفی ابطحی دبیر چهارمین جشنواره فیلم «یاس» از داوری سریال‌های شبکه نمایش خانگی در جشنواره «فیلم یاس» خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم، مصطفی ابطحی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری و دبیر چهارمین جشنواره فیلم «یاس» در این باره گفت: از جمله بخش‌هایی که در چهارمین جشنواره «فیلم یاس» اضافه شده است، می‌توان به مسابقه سریال‌های شبکه نمایش خانگی اشاره کرد. هدف از برگزاری این بخش، تشویق و ترغیب فیلمسازان برای ورود به عرصه ساخت سریال‌ها با رویکرد جدید در ساختار و محتوا است.

وی بیان کرد: در این دوره و در بخش مسابقه سریال‌های شبکه نمایش خانگی، سه جایزه یاس زرین بهترین کارگردانی سریال، یاس زرین بهترین سریال و یاس زرین بهترین فیلمنامه اهدا می‎‌شود و عملکرد بازیگران این سریال‌ها نیز توسط داوران در بخش مسابقه داوری می‌شود.

وی بیان کرد: در این دوره و در بخش مسابقه سریال‌های شبکه نمایش خانگی، سه جایزه یاس زرین بهترین کارگردانی سریال، یاس زرین بهترین سریال و یاس زرین بهترین فیلمنامه اهدا می‌شود و عملکرد بازیگران این سریال‌ها نیز توسط داوران در بخش مسابقه داوری می‌شود.

ابطحی در پایان گفت: با توجه به اینکه بخش سریال برای اولین بار در این جشنواره قرار گرفته است، تمام آثاری که از ابتدا تا کنون برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است مورد داوری قرار می‌گیرد و از دوره بعد، داوری‌ها به روز می‌شود. البته در حوزه فیلم، تنها فیلم های تولید 94 و 95 می توانند در این جشنواره حضور پیدا کنند.

گفتنی است، جشنواره «یاس» از 9 تا 3 آبان‌ماه در شهر رامسر استان مازندران برگزار می‌شود.

ص گ / ح ی

نظر شما
ارسال نظر